دانلود آهنگ احمد سلو آرامشم

‎پنجمین آهنگ از آلبوم عشق مجازی با نام آرامشم منتشر شد ، دانلود با دو کیفیت 320 و 128

Download New Music By Ahmad Solo Called Aramesham

دانلود آهنگ احمد سلو آرامشم

 

پخش آنلاین کلیپ تصویری

متن آهنگ آرامشم :

آرامشم دلت میاد نباشی من آواره شم
اگه بدی کردم دادم توانشم
مث یه پاییزی که من آبانشم میخوام آماده شم
آرامشم کافیه اسممو بگی دیوونه شم
آخه غیر از تو بگو چفت کی بشم
ببین از عشق تو دارم چی میکشم
جسارتا با این کارات انقد نکن بد عادتم ♪

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ احمد سلو آرامشم

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
با رفتارات انقد نده خجالتم
همین که هستی کافیه من راحتم عاشقتم
گفتی دوسم داری گفتم بعیده از تو و چی تو سرت داری
فکر میکردم مثل همه تو مردم آزاری
اشتباه میکردم این بار خیلی دوسم داری ♪

عوامل ساخت آهنگ :

ترانه سرا و موزیک : احمد سلو | تنظیم کننده : سجاد فراست | میکس و مسترینگ : حسین فارس | ریلیز : مجید مکس

دانلود آهنگ آرامشم دلت میاد نباشی من آواره شم احمد سلو